На кафедрі математики та інформатики ліцею працюють 10 учителів.
Завідувач кафедрою – Ривкінд Йосиф Якович, учитель-методист, Заслужений вчитель України, лауреат премії Джорджа Сороса, один з авторів Державних програм, підручників, навчальних посібників з інформатики для 2-11 класів.
Учителі:
1. Панкратова Ірина Євгенівна – кандидат фізико-математичних наук, лауреат премії Джорджа Сороса, учитель-методист, автор методичних посібників з математики.
2. Пустовойтова Інна Володимирівна – учитель-методист, випускниця школи № 38 1966 року.
3. Мовчан Світлана Миколаївна – учитель-методист, аспірант Педагогічного університету ім. М.Драгоманова, автор методичних посібників з математики.
4. Романенко Ірина Леонідівна - учитель-методист, автор методичних посібників з математики.
5. Целованський Віктор Андрійович – старший учитель
6. Бабич Ганна Василівна – старший учитель
Ще на початку 60-х років минулого століття в школі № 38 почали працювати класи з поглибленим вивченням математики. Викладали математику в цих класах відомі в Україні і в Радянському Союзі учителі математики, автори методичних посібників з математики Дінер Ю.С., Каплан Я.Л,, Пустовойтов В.Г., Матусевич А.К. та інші.
Вони підготували багатьох переможців олімпіад з математики різних рівнів – від районного до Всесоюзного. Серед випускників школи тих років багато відомих інженерів, науковців, кандидатів і докторів наук, члени-кореспонденти Академії наук України (Марченко О.А.) , Народний учитель (Якір М.С.).
У середині 80-х років у школі з’явився один з перших в Радянському Союзі комп’ютерних класів. У 1988 році в школі розпочався експеримент по вивченню інформатики в молодшій і середній школі. Згодом цей експеримент був поширений у багатьох школах України, яки користувалися навчальними програмами, підручниками і програмним забезпеченням, створеними вчителями школи Ривкінд Й.Я., Рівкінд Ф.М., Андрусич О.О., Борисов М.Г., Лісовцева А.І.: «Сходинки до інформатики», «Сходинки до інформатики+», «Основи мови LOGO», «Основи алгоритмізації та програмування» та ін.
У наш час у ліцеї № 38 на кафедрі математики та інформатики продовжують працювати висококваліфіковані вчителі математики та інформатики, які, як і їх попередники, підготували багатьох переможців олімпіад – від районних до Всеукраїнських -, а також переможців конкурсів наукових робіт МАН.
Підготовлені та надруковані навчальні посібники, зокрема: «Ціла і дробова частина числа» (Панкратова І.Є.), «Рівняння з модулями» і «Рівняння та нерівності з модулями» (Гребенюк Л.Л., Романенко І.А.), «Метод математичної індукції» (Мовчан С.М.). Учителі кафедри – автори багатьох методичних статей у фахових науково-методичних журналах.
Основною формою проведення занять залишаються уроки різних типів, але поряд з ними ширше, ніж у масовій школі, використовуються лекції, семінари, практичні заняття. В організації навчально-виховного процесу вчителі вибирають раціональні системи методів і прийомів навчання, що стимулюють активність учнів, підвищують у них інтерес до вивчення математики та інформатики і сприяють свідомому засвоєнню знань. Велика увага приділяється груповим формам роботи, домашнім проектам (колективним та індивідуальним).
Розвитку інтересу до предмету сприяють лекції співробітників Інституту Математики, Політехнічного Університету, Будівельного Університету, заняття в заочній фізико-математичній школі, проведення олімпіад, математичних боїв, знайомство з творами живопису та інші форми роботи.
Результатом навчально-практичної роботи учнів старших класів математичного напрямку є бібіліотека навчальних, контролюючих та ігрових програм, створених ними за останні роки. На кафедрі випускається електронна математична газета.
Традиційно кафедрою щорічно проводиться декада математики та інформатики (жовтень). В рамках декади проходять шкільні олімпіади, математичні та інформативні регати, каруселі, брейн-ринги та інші цікаві змагання.
Щорічно в березні-квітні біля 300-х учнів ліцею беруть учать у Міжнародному конкурсі «Кенгуру».
На початку кожного навчального року учні 5-11 класів пишуть «Діагностичні контрольні роботи» з математики, алгебри, геометрії, для перевірки якості збереження знань та вмінь учня.
Наприкінці І та ІІ семестру учні 7-11 класів складають заліки з алгебри та геометрії в усній або письмовій формі.
Учні 9 класу наприкінці І семестру і учні 10 класу наприкінці ІІ семестру захищають свої науково-пошукові роботи(проекти), над якими працювали протягом семестру.
Особливу увагу вчителі кафедри приділяють міжпредметним зв'язкам курсів математики, інформатики, фізики, астрономії, біології, англійської мови. У практику роботи ліцею увійшли інтегровані уроки. Суттєве значення для формування наукового світогляду учнів мають елементи історизму на уроках математики, інформатики, у позакласній роботі.