Додати в обране
Дзвоніть нам за телефоном: +38(044) 486-87-68
Віддані Україні, відкриті світу!

У відповідності до Положення про дистанційну форму здобуття повної загальної середньої освіти (Наказ МОН від 8 вересня 2020 року №1115) та Нового Санітарного регламенту для шкіл (набув чинності з 1 січня 2021 року) Педагогічна рада НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей №38 ім. В.М. Молчанова» ухвалює наступні вимоги щодо організації дистанційного навчання у період з 11 до 24 січня 2021 року.

  1. Початок відеоуроків та перерв на відпочинок проводити згідно розкладу уроків НВК №38 на ІІ семестр 2020/2021 н.р. та розкладу перерв.
  2. Вимоги до учня під час відеоуроку:
  • зайти на відеоурок без запізнення згідно розкладу;
  • ввімкнути відеокамеру (попередньо підписати власний акаунт, зазначивши прізвище та ім’я українською мовою);
  • вимкнути мікрофон, попередньо привітавшись з учителем та однокласниками (вмикати мікрофон можна лише за наявності поважної причини чи за навчальної потреби з дозволу учителя, піднявши руку);
  • заходити на відеоурок посеред уроку чи виходити без відома учителя не дозволяється;
  • поводити себе під час уроку чемно, не заважаючи працювати однокласникам і учителю (порушники дисципліни видаляються з відеоуроку);
  • надсилати учителю виконані учнем під час відеоуроку роботи в часових межах уроку (не пізніше, ніж зазначив учитель).
  1. Вимоги до учителя щодо організації дистанційного навчання:
  • Безперервна тривалість відеоуроку у синхронному режимі (всі уроки класу на конференції) із використанням учнями ТЗН (технічних засобів навчання) має бути визначена учителем у відповідності до вимог Нового Санітарного регламенту для шкіл:

1 класи  - ≤ 10 хв;

2-4-ті класи - ≤15 хв;

5-7-мі класи - ≤ 20 хв;

8-9-ті класи - ≤ 25 хв;

10-11-ті класи - ≤ 30 хв.


Подальша робота учнів в часових межах уроку організовується як їх самостійна робота без використання ТЗН;

  • Проведення самостійних і контрольних робіт учителем організовується виключно в часових межах уроку згідно розкладу:
  • Під час відеоуроку - ≤ (див. тривалість відеоуроку);
  • Гугл класрум - ≤ 45 хв;
  • «На урок» -  ≤ 45 хв;
  • Формування учителем завдань для самопідготовки учнів у позанавчальний час здійснюється у відповідності до рекомендацій Нового Санітарного регламенту для шкіл:

1-2-гі класи – 0 год;

3-5-ті класи – 1 год;

6-9-ті класи – 1,5 год;

10-11-ті класи – 2 год.


 

План заходів

НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім. В.М.Молчанова»

щодо протидії булінгу (цькування)

на І-ІІ семестр 2020-2021 н.р.

 

№ з/п

Захід 

клас

Місяць 

або дата

Відповідальний

1

Проведення просвітницької діяльності, спрямованої на формування негативного ставлення до протиправних дій

Всікласи

Постійно

ЗДВР Хозеєва І.М., соціально-психологічна службаНВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

класні керівники

2

Створення та постійне поновлення інформаційної дошки щодо профілактики та  протидії насильству, булінгу (цькування)

Всі класи

Постійно

ЗДВР Хозеєва І.М., соціально-психологічна службаНВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

 

3

Нарада класних керівників1-х-11-х класів щодо ознайомлення з  Наказом МОН України 

№ 1646 від 28.12.2019«Деякі питання реагування на випадки  булінгу(цькування ) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти.

Комплексний міжвідомчий план заходів із питань координації дій щодо попередження насильства в сім’ї.

 

 

Всі класи

вересень

ЗДВР Хозеєва І.М.

4

Участь у Всеукраїнському тижні з протидії булінгу«Ми проти булінгу

Тренінги «Протидія та попередження булінгу(цькування).

Кібергбулінг»

 

 

 

 

5-11 класи

07.09.-11.09.

соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

Вчителі  інформатики:

Романенко І.Л.

Мудриченко О.О.

Горбунов С.О.

Целованський В.А.

Ривкінд Й.Я.

класні керівники

5

Колективна робота для учнів 1-2 класів «Долоньки побажань»

 

1-2 кл.

вересень

 

Класні керівники

 

 

 

6

Перегляд і обговорення мультфільмів: «Корисні підказки. Дражнилки»; «Казка про дружбу»; «Битися чи не битися»; «Корисні підказки.Дружба»;
«Казка про дружбу» та інші.

1-4 кл.

Протягом року

Класні керівники

 

7

Розмови в колі: «Всі ми різні, всі ми рівні»; «Як стати дружньою спільнотою»; «Білий аркуш» та інші.

 

 

1-4 кл.

Вересень-листопад

Класні керівники

 

8

Тренінги: «Створення вулика нашого класу»; «Вчимося домовлятися», «Будь обачним у своїх судженнях»; «Створення спільної гірлянди класу»;

1-6 класи

протягом року

класні керівники

 

9

Бесіди-роздуми: «Чому у Марянки немає друзів?»,

«Як сприймати тих, кого не знаєш»; «Як  зрозумітиіншого?»; «Як необачнівчинки можуть зіпсуватиприязні стосунки»«Неповторність кожноїлюдини» та інші.

1-6 класи

протягом року

класні керівники

10

Анкетування учнів 5-8 класів:

5-ті-«Тривожність»;

6-8 класи «Моє уявлення про щасливу, здорову сім”ю;

5-8 класи

Вересень-жовтень

соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

 

 

 

11

Проведення місячника «Правового виховання» та декади правових знань

Всі класи

жовтень

ЗДВР Хозеєва І.М., психологічна службаНВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

класні керівники

12

Проведення годин спілкування, просвітницькі заходи у рамках правопросвітницькогопроєкту Міністерства юстиції «Я маю право».

 

 

 

 

 

Всі класи

жовтень

 

ЗДВР Хозеєва І.М., соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

класні керівники

13

День профілактики правопорушень

 

5-11 класи

09.10.2020

Учнівський парламент

14

Європейський день  боротьби з торгівлею людьми(виховні години, години спілкування, робота лекторських груп)

 

1-11 класи

18.10.2020

Сердюк Н.М.

класні керівники

15

Проведення соціологічних досліджень «Батьки і діти:теми конфліктів»

1-11 кл.

Протягом року

соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

класні керівники

16

Організація змістовного дозвілля учнівської молоді у позаурочний час, проведення  культурно-мистецьких акцій, спортивних змагань, туристичних подорожей

Всі класи

Протягом року(враховуючи обмеження за умов карантину)

ЗДВР Хозеєва І.М.,

Левчук О.В.

Галенко Л.А.

Янкова О.А.

Штифура О.М.

Панасюк Н.Г.

Ривкінд Й.Я.

класні керівники

17

Проводити моніторинг ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, визначення причин тривожності та агресивності

Всі класи

постійно

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

 

18

Проведення Тижня Толерантності

(виховні години, години спілкування, диспути, тренінги):

1-3, 5 класи-презентація-гра «Квітка  Толерантності»;

9-ті класи-круглий стіл 

«З повагою до особистості»;

7-і класи- бесіда-тренінг «Ми різні, ми-рівні»;

10-ті-диспут «Толерантність та сучасність»

 

Всі класи 

Листопад

(16.11.-20.11.)

ЗДВР Хозеєва І.М., 

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

класні керівники

19

Участь у Всеукраїнській акції 

«16 днів без насильства»

(виховні години, години спілкування, диспути, тренінги):

1-2 класи «Безпека в мережі із черепашкою Хаппі»;

3-4 класи- «Онлайн-безпека»;

5-9 класи «Особиста цінність та безпека дітей»;

10-11 класи «Сексуальний шантаж»

 

 

 

 

Всі класи

Листопад-грудень

(25.11.-11.12.)

ЗДВР Хозеєва І.М., соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

Сердюк Н.М.

класні керівники

20

Психологічний супровід учнів пільгових категорій

Всі класи

постійно

Соціально-психологічна служба НВК- 

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

класні керівники

 

21

Всеукраїнський правовий тиждень, присвячений міжнародному Дню захисту прав людини

Єдиний урок «Права людини»

Написання правозахисних листів учнями, за підтримки МГО «Амнестіінтернешенел»;

Онлайн-зустріч з правозахисниками МГО«Амнесті інтернешенел»;

Робота лекторських «Твої права, твої обов’язки

Всі класи

 

 

 

 

 

 

 

9-11 кл.

 

 

 

5-8 кл.

07.12.-11.12.

Сердюк Н.М.

класні керівники

22

Участь учителів та лідерів учнівського парламенту  у вебінарі «Особиста цінність і безпека»

5-11 класи, вчителі 

10.12.

Хозеєва І.М.

23

Моніторинг ризиків виникнення всіх форм насильства серед дітей та учнівської молоді, вивчення причин тривожності та агресивності

 

Всі     класи

протягом року

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

класні керівники

 

24

Проводити лекційно-просвітницькі заходи в НВК з питань підготовки молоді до сімейного життя, планування сімї та попередження насильства в сімї

Всі     класи

постійно

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

 

25

Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів НВК з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх

Всі     класи

постійно

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

класні керівники

26

Забезпечення неухильноговиконання педагогічними працівниками школи Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного, духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини.

Всі класи

протягом року

Директор Харитонова Л.О.

Вчителі НВК

27

Моніторинг родин учнів, які опинилися в складних життєвих обставинах

 

 

 

Всі класи

постійно

ЗДВР Хозеєва І.М., 

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.,

Назаренко А.В.

класні керівники

 

 

28

Провести з учнями бесіди, круглі столи на тему:

• «Що робити, коли тебе ображають дорослі»;
• «Насильство в сім’ї та як його уникнути»
• «Протидія булінгу(цькування)»

Всі класи

протягом року

Соціальний педагог Назаренко А.В.

Вчитель права

Сердюк Н.М.

Класні керівники

29

Розробка Пам’яток для батьків   «Люби мене, щоб я потім міг любити»

 

Всі класи

грудень

Психолог

Фролова М.М.

Соціальний педагог Назаренко А.В.

 

                                           

30

Виховні години, спрямовані на згуртування колективу та   профілактики агресивної поведінки

 

 

2-4 класи

січень

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.

Назаренко А.В.

Класні керівники

31

Тренінгове заняття «Профілактика булінгу в учнівському середовищі»

5-9класи

січень

 

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.

Назаренко А.В

32

Проведення круглих столів на тему: «Безконфліктна взаємодія»

7-8 класи

лютий

Соціально-

психологічна служба НВК-

Фролова М.М.

Назаренко А.В

 33

Години відвертого спілкування за участю представників ювенальної превенції «Не допускай проявів булінгу над собою. Допоможи другу»

9 класи

протягом року

ЗДВР Хозеєва І.М.,

Соціальний педагог-Назаренко А.В.

34

Заняття учнівського парламенту старшокласників за участю соціального педагога на тему: «Не допускай насилля над ближнім»

5-11 класи

лютий

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.

Назаренко А.В.

35

Конкурс-виставка плакатівта малюнків на тему «Шкільному булінгускажемо – НІ!»

1-11 класи

березень

Педагог-організатор Левчук О.А.

36

Акція «Сім’я та школа без насильства»

Всі класи

  квітень

Психологічна служба

Фролова М.М.

Назаренко А.В.

37

Психолого-педагогічний моніторинг виявлення учнів, що схильні до суїцидальнихтенденцій

Всі класи

протягом року

Соціально-психологічна служба НВК-

Фролова М.М.

Назаренко А.В.

38

Проведення годин спілкування,виховних годин,бібліотечних уроків, виставок на теми: «Моє світле майбутнє»,«Мистецтво спілкування», «Життя видатних людей»

 

Всі класи

протягом року

Класні керівники

39

Участь батьківської громади НВК в районній школі «Свідомого батьківства»

 

 

постійно

Хозеєва І.М.

40

Співпраця НВК зі службами міста Києва та Шевченківського району:ювенальною превенцією, соціальними службами у справах дітей, сім’ї та молоді,громадськими організаціями

 

 

постійно

Хозеєва І.М.

41

Онлайн-конференція для батьківської громади НВК на тему: «Взаємодія сім’ї і школи-запорука успішного навчання і виховання. Єдині вимоги у вихованні”

 

Батьки

1-11 кл.

 

 

 

 

 

 

 

За планом НВК

Адміністрація НВК

42

Засідання МО класних керівників на тему: «Організація та проведення профілактичної роботи щодо попередження випадків булінгу серед учасників освітнього процесу»

 

вчителі

1 раз на семестр

Лінчук Е.С.

ЗДВР Хозеєва І.М.

Пансюк Н.Г

43

Онлайн-конференція для батьківської громади НВК на тему: «Шкільний боулінг. Якщо ваша дитина стала його жертвою».

Батьки

1-11 кл.

За планом НВК

Адміністрація НВК,

Представник ювенальної превенції

 


 НАКАЗ


Від « 28» серпня 2020р.                  №  131          

Про систему роботи у  

НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей 

№ 38 ім. В.М. Молчанова»  

щодо протидії булінгу (цькування)

На виконання положень Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню), Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»,  Постанови Кабінету  Міністрів  України від 30 травня 2018  № 453 «Про затвердження  Державної соціальної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року» листа Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 №1/11-881 «Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018р. № 2657-VIII»; Наказу МОН України від 28.12.2019 року № 1646 «Деякі питання реагування на випадки булінгу (цькування) та застосування заходів виховного впливу в закладах освіти; Наказу МОН України від 26.02.2020 року № 293 «Про запровадження плану заходів, спрямованих на протидію булінгу (цькування) в закладах освіти; Наказу Міністерства внутрішніх справ України від 25.06.2020 року № 488 «Про затвердження Змін до Інструкції з організації підрозділів ювенальної превенції Національної поліції України» та з метою вироблення спільних дій педагогічного колективу щодо створення комфортного та безпечного середовища перебування здобувачів освіти в  НВК  «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова» під час освітнього процесу




НАКАЗУЮ:

1.Створити робочу групу з вироблення загальної стратегії, профілактики    та порядку дій щодо запобігання проявів булінгу (цькування)  серед учасників освітнього процесу у складі:

Голова робочої групи – Хозеєва І.М., заступник директора з виховної роботи.


Члени робочої групи:

Машкевич В.Я.,заступник директора з навчально-виховної роботи;

Гуменюк О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Матвєічева Н.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Фролова М.М., практичний психолог;

Назаренко А.А., соціальний педагог;

Лінчук Е.С., голова МО класних керівників 1-х-11-х класів;

Панасюк Н.Г., голова МО початкової школи.

Сердюк Н.М., учитель правознавства;

 Мовчан С.М., учитель математики та фізики;

Левчук О.А.- педагог-організатор;

2.Робочій групі:

2.1.Забезпечити проведення моніторингу (за потреби, але не рідше одного разу на півріччя) ефективності виконання Плану заходів щодо протидії булінгу (цькування) в навчальному закладі та внесення (за потреби) до нього змін.

2.2.Розробити, оприлюднити План заходів щодо протидії булінгу(цькування).

2.3.Постійно перевіряти та контролювати приміщення та територію НВК

«Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім. В.М. Молчанова», які потенційно

можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу та     забезпечити організацію належних заходів безпеки.

2.4. Розробити, затвердити та оприлюднити на сайті НВК «Школа І-ІІ

ступенів-ліцей № 38 ім. В.М. Молчанова» та шкільних стендах:

1).План заходів, які пов‘язані із запобіганням та протидією булінгу 

 (цькування) в НВК (Додаток 1);

2).Правила поведінки здобувачів освіти в НВК (Додаток 2);

3).Процедуру подання учасниками освітнього процесу заяв

 про випадки булінгу (цькування) в школі (форма заяви, примірний зміст,

 терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства) (Додаток 3);

4).Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

 в школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

3. Створити комісію з метою припинення випадків булінгу (цькування) в закладі освіти; відновлення та нормалізації стосунків; створення сприятливих умов для подальшого здобуття освіти у групі(класі), де стався випадок булінгу (цькування); з’ясування причин, які призвели до випадку булінгу (цькування) та вжиття заходів для усунення таких причин; оцінки потреб сторін булінгу (цькування) в соціальних та психолого-педагогічних послугах та забезпечення таких послуг; розслідування проявів булінгу (цькування) 

у складі:

 Голова комісії –  Харитонова Л.О., директор НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей

 № 38 ім. В.М. Молчанова»;

Заступник голови комісії – Хозеєва І.М.,заступник директора з виховної роботи;

Секретар- Мовчан С.М., учитель математики і фізики;

Члени комісії:

Гуменюк О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Матвєічева Н.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Машкевич В.Я., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Фролова М.М., практичний психолог;

Назаренко А.В., соціальний педагог;

Сердюк Н.М., учитель правознавства.

Панасюк Н.Г.,голова МО початкової школи;

Лінчук Е.С., голова МО класних керівників 1-х-11-х класів;

Левчук О.Д., педагог-організатор;

Батьки постраждалої особи;

 Батьки булера;

 Педагогічні працівники, які будь-яким чином мають відношення                                 до конкретного випадку булінгу (цькування).

3.1. Забезпечити дотримання вимог Законів України «Про інформацію», «Про захист персональних даних».

3.2.Діяльність здійснювати на принципах:

Законності;

Верховенства права;

Поваги та дотримання прав і свобод людини;

Неупередженого ставлення до сторін булінгу (цькування);

Відкритості та прозорості;

Конфіденційності та захисту персональних даних;

Невідкладного реагування;

Комплексного підходу до розгляду випадку булінгу (цькування);

Нетерпимості до булінгу (цькуванню) та визнання його суспільної небезпеки;

3.3. Втілювати при роботі комісії наступні завдання:

-Збір інформації щодо обставин випадку булінгу (цькування), зокрема пояснень сторін булінгу (цькування), батьків або інших законних представників малолітніх або неповнолітніх сторін булінгу (цькування); висновків практичного психолога та соціального педагога закладу освіти;

відомостей  служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім”ї, дітей та молоді; експертних висновків, якщо у результаті булінгу (цькування)

була завдана шкода психічному або фізичному здоров’ю потерпілого; інформації, збереженої на технічних засобах чи засобах електронної комунікації (Інтернет, соціальні мережі, повідомлення тощо);іншої інформації, яка має значення для об’єктивного розгляду заяви;

-Розгляд та аналіз зібраних матеріалів щодо обставин булінгу (цькування) та прийняття рішення про наявність/відсутність обставин, що обґрунтовують інформацію, зазначену заяві.

У разі прийняття рішення комісією про наявність обставин, що обґрунтовують інформацію, зазначену у заяві,до завдань комісії також належать:

-Оцінка потреб сторін булінгу (цькування) в отрманні соціальних та психолого-педагогічних послуг та забезпечення таких послуг, в тому числі із залученням фахівців служби у справах дітей та центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді;

-Визначення причин булінгу (цькування) та необхідних заходів для усунення таких причин;

-Визначення заходів виховного впливу щодо сторін булінгу (цькування) у групі(класі), де стався випадок булінгу (цькування);

-Моніторинг ефективності соціальних та психолого-педагогічних послуг, заходів з усунення причин булінгу (цькування), заходів виховного впливу та корегування (за потреби) відповідних послуг та заходів;

-Надання рекомендацій для педагогічних працівників закладу освіти щодо доцільних методів здійснення освітнього процесу та інших заходів з малолітніми чи неповнолітніми сторонами булінгу (цькування) їхніми батьками або іншими законними представниками;

-Надання рекомендацій  для батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала  стороною булінгу (цькування);

3.4.Виконувати свої обов’язки на постійній основі. 

3.5.Обрати формою роботи  комісії - засідання, які проводяться у разі потреби.

Дату, час і місце проведення засідання комісії визначає ії голова.

3.6. Проводити  засідання комісії  за умови участі в ньому не менш як двох третин ії складу.

3.7.Приймати рішення з питань, що розглядаються  на засіданні комісії, шляхом відкритого голосування більшістю голосів від затвердженого складу комісії. У разі рівного розподілу голосів голос голови комісії є вирішальним.

3.8. Не розголошувати членам комісії стороннім особам відомості, що стали йому у звя’зку з участю у роботі комісії, і не використовувати у своїх інтересах або третіх осіб.

4.Голові комісії: 

4.1.Організовати  роботу  комісії відповідно  до  покладених на комісію завдань, головувати на її засіданнях та визначати перелік питань, що підлягають розгляду.

4.2.Невідкладно у  строк, що не перевищує однієї доби, повідомляти територіальний  орган (підрозділ) Національної поліції України, принаймні одного з батьків або інших законних представників малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування);

4.3.Повідоміти службу у справах дітей з метою вирішення питання щодо соціального захисту малолітньої чи неповнолітньої особи, яка стала стороною булінгу (цькування), з’ясування причин , які призвели до  випадку

булінгу (цькування) та вжиття заходів  для усунення таких причин;

4.4.Повідомити центр соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді з метою здійснення оцінки потреб сторін булінгу (цькування), визначення соціальних  та методів соціальної роботи, забезпечення психологічної підтримки та надання соціальних послуг;

4.5.Скликати засідання комісії з розгляду  випадку булінгу (цькування) не пізніше ніж впродовж  трьох робочих днів з дня отримання заяви або повідомлення.

4.6. Затвердити наказом  склад комісії.

4.7.Доводити до відома  учасників освітнього процесу рішення комісії згідно з протоколом засідання та здійснює контроль їхнім виконанням.

5.Секретарю комісії:

5.1. Забезпечити підготовку проведення засідань комісії та матеріалів, що підлягають розгляду на засіданнях комісії, ведення протоколу засідань комісії.

5.2.Повідомляти не пізніше вісімнадцятої години дня, що передує дню засідання комісії, повідомляє членів комісії, а також заявника та інших заінтересованих осіб про порядок денний запланованого засідання, дату, час і місце його проведення, а також надає/надсилає членам комісії та зазначеним особам необхідні матеріали в електронному або паперовому вигляді.

5.3. Вести протокол засідання комісії за формою згідно з додатком, що оформлюється наказом керівника закладу освіти.

6.Призначити  Фролову Мар'яну Миколаївну, практичного психолога,

особою, відповідальною за розгляд заяв, звернень, доповідних, актів спостережень від учасників освітнього процесу, предметом яких є прояви булінгу (цькування) та скарг про відмову у реагуванні на випадки булінгу (цькування) за відповідними заявами.

в школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

7.Затвердити Протокол засідання комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) (Додаток 4).

8.Оновлювати інформативний куточок «Стоп булінгу!».  

 Встановити Скриньку довіри.

9. Довести цей наказ до відома громадськості з оприлюдненням на сайті НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова».

13.Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.

   



Директор                                       Людмила ХАРИТОНОВА


З наказом ознайомлені:


Олена Гуменюк 

Наталія Матвєічева 

Віра Машкевич

Ірина Хозеєва 

Маріанна Фролова 

Алла Назаренко

Олена Левчук 

Наталія Сердюк 

Елла Лінчук 

Наталія Сердюк

Наталія Панасюк

Світлана Мовчан

 

 1C38693B-DBF3-484E-9067-9885CDF21580.png


ABA3B6D7-82E9-49E4-8FEC-DDF4C6D64781.pngScreenshot_20190415-172534.png