Додати в обране
Дзвоніть нам за телефоном: +38(044) 486-87-68
Віддані Україні, відкриті світу!

 

Додаток 1 до наказу 

№ 172  від 04.09.2019 

 

                                                       ПЛАН 

заходів щодо профілактики та попередження проявів булінгу                                      серед учасників освітнього процесу у І семестрі 2019-2020 навчального року

 

Вид заходу, тема

Термін виконання

Цільова аудиторія

Виконавці

1.

Педагогічна нарада «Обговорення положень Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України»

29.08.

2019р.

Педагогіч

ний колектив

ЗДВР Хозеєва І.М.

Практичний психолог 

Фролова М.М.

 

2.

Інформаційний стенд «Стоп- булінг

Вересень

2019 р.

Учасники освітнього процесу, батьківська

громада, педагогічні працівники

Педагог-організатор

Левчук О.А., 

учнівський парламент НВК

 

3.

Веукраїнська акція «Школа без булінгу. Сім'я без насильства».

Цикл уроків, тренінгів «Стоп булінг

16.09.-20.09.

2019р.

Учні 1-11 класів

ЗДВР Хозеєва І.М.

 

4.

Робота лекторських груп учнівського парламенту «Протидія булінгу в шкільному середовищі. Відповідальнстьнеповнолітніх»

16.09.-20.09.

2019р

Учні1-11 класів

Учнівський парламент НВК,

ЗДВР Хозеєва І.М.

 

4.

Цикл тренінгів «Емоційний інтелект як маркер розпізнання булера та жертви»

18.11.-22.11.

2019р.

Педагогіч

ий колектив

Практичний психолог     Фролова М.М.,

Директор Міжнародної школи «Глобус», сертифікований тренер                        Савченко Д.В.

5.

Проект «Дерево щастя»

Листопад-Грудень

2019р.

Учні 1-11 класів

Практичний психолог 

Фролова М.М.

Соціальний педагог

В'яла А.А.

учнівський парламент НВК

6.

Виставка малюнків «Бути ввічливим – це модно!»

 

 

19.11.

2019р.

Учні 1-5 класів

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

Панасюк Н.Г.

Класні керівники 1-5 класів

учнівський парламент НВК

7.

Акція «Бумеранг добра»

18.11.

2019р.

Учасники освітнього процесу

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

Класні керівники 1-11 кл.

учнівський парламент НВК

8.

Батьківський день. Тренінг «Емоційний інтелект. Як я відчуваю свою дитину»

21.11.

2019 р.

Батьківська громада

ЗДВР  Хозеєва І.М.

Практичний психолог 

Фролова М.М.,

Соціальний педагог

В'яла А.А.

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

9.

Тиждень Толерантності

18.11.-22.11.

2019р.

Учасники освітнього процесу

ЗДВР  Хозеєва І.М.

Практичний психолог 

Фролова М.М.,

Соціальний педагог

В'яла А.А.

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

учнівський парламент НВК

10

Акція «16 днів без насильства!»

25.11.-29.11.

2019р.

Учасники освітнього процесу

ЗДВР  Хозеєва І.М.

Практичний психолог 

Фролова М.М.,

Соціальний педагог

В'яла А.А.

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

учнівський парламент НВК

11

Правовий тиждень.

Всеукраїнський урок «Права людини»

09.12.-13.12.

2019р.

Учасники освітнього процесу

ЗДВР  Хозеєва І.М.

Сердюк Н.М.,

Практичний психолог 

Фролова М.М.,

Соціальний педагог

В'яла А.А.

Педагог-організатор 

Левчук О.А.

учнівський парламент НВК

 

 

Заступник директора 

з виховної   роботи                                                                       Ірина Хозеєва


НАКАЗ

від « 04» вересня 2019р.  172         

Про систему роботи у  НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38

ім.В.М.Молчанова»  щодо протидії булінгу (цькуванню)

На виконання положень Законів України «Про освіту», «Про охорону дитинства», «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню), Кодексу України «Про адміністративні правопорушення»,  Постанови Кабінету  Міністрів  України від 30 травня 2018  № 453  «Про затвердження  Державної соціальної програми «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2021 року»листа Міністерства освіти і науки України від 29.01.2019 №1/11-881«Рекомендації для закладів освіти щодо застосування норм Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню) від 18 грудня 2018р. № 2657-VIII» та з метою вироблення спільних дій педагогічного колективу щодо створення комфортного та безпечного середовища перебування здобувачів освіти в  НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова» під час освітнього процесу

НАКАЗУЮ:

1.Створити робочу групу з вироблення загальної стратегії, профілактики   та порядку дій щодо запобігання проявів булінгу та цькування  серед учасників освітнього процесу у складі:

Голова робочої групи – Хозеєва І.М., заступник директора з виховної роботи.

Члени робочої групи:

Гуменюк О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Матвєічева Н.М., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Левчук О.А., педагог-організатор;

Фролова М.М., практичний психолог;

В'яла А.А., соціальний педагог;

Лінчук Е.С., голова ШМО класних керівників;

Сердюк Н.М., учитель правознавства.

 

  2. Створити комісію з розслідування проявів булінгу (цькування) у складі:

Голова комісії –  Харитонова Л.О., директор НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова»

Члени комісії:

Гуменюк О.Д., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Матвєічева Н.М.., заступник директора з навчально-виховної роботи;

Хозеєва І.М., заступник директора з виховної роботи;

Левчук О.Д., педагог-організатор;

Фролова М.М., практичний психолог;

В'яла А.А., соціальний педагог;

Сердюк Н.М., учитель правознавства.

Батьки постраждалої особи;

Батьки булера;

Педагогічні працівники, які будь-яким чином мають відношення                               до конкретного випадку булінгу(цькуванню).

   3.Призначити  Фролову Мар'яну Миколаівну, практичного психолога,

  особою, відповідальною за розгляд заяв від учасників освітнього процесу,  

   предметом яких є прояви булінгу (цькування) та скарг про відмову у 

   реагуванні на випадки булінгу (цькування) за відповідними заявами.

   4.Робочій групі, зазначеній в п.1 цього наказу:

   4.1.Постійно перевіряти та контролювати приміщення та територію НВК

 «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова», які потенційно 

  можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу та 

   забезпечити організацію належних заходів безпеки.

   4.2.Розробити, затвердити та оприлюднити на сайті НВК «Школа І-ІІ

  ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова» та шкільних стендах:

   4.2.1.План заходів, які пов‘язані із запобіганням та протидією булінгу 

   (цькуванню) в школі (Додаток 1);

   4.2.2.Правила поведінки здобувачів освіти в НВК (Додаток 2);

   4.2.3.Процедуру подання учасниками освітнього процесу заяв

  про випадки булінгу (цькування) в школі (форма заяви, примірний зміст, 

    терміни та процедуру розгляду відповідно до законодавства) (Додаток 3);

    4.2.4.Порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування)

    в школі та відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування).

    4.2.5.Оформити інформативний куточок «Стоп булінгу!» та встановити 

    Скриньку довіри.

 

 

 

5. Довести цей наказ до відома громадськості з оприлюдненням на сайті НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова».

6.Контроль за виконання цього наказу залишаю за собою.

  

Директор                                       Людмила Харитонова

З наказом ознайомлені:

 

Гуменюк О.Д.

Матвєічева Н.М.

Хозеєва І.М.

Фролова М.М.

Левчук О.А.

Сердюк Н.М.

Лінчук Е.С.

В'яла А.А.


СХВАЛЕНОЗАТВЕРДЖЕНО

Засідання Ради НВКНаказ №  144

«Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38від  30.08.2019 року

ім.В.М.Молчанова»

Протокол №  02

від   29.05.2019 року

 

 

СХВАЛЕНО

Засідання р педагогічної ради НВК

«Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38

ім.В.М.Молчанова»

Протокол №  01

від  30.08. 2019 року

 

 

 

 

 

       ПОЛОЖЕННЯ

                     ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ)

              НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова»

 ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   КИЇВ

   2019р.

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

                     ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ (ЦЬКУВАННЮ)

              НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова»

 ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ МІСТА КИЄВА

 

1. Загальні положення

 

1.1 Це Положення щодо протидії булінгу(цькуванню) у НВК «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова» (далі – Положення) регламентує організацію роботи щодо запобігання та протидії булінгу у «Школа І-ІІ ступенів-ліцей № 38 ім.В.М.Молчанова» (далі – НВК) та розроблене у відповідності додокументів перелічених в додатку 1.
1.2 Основною метою щодо протидії булінгу є психологічне, фізичне, економічне забезпечення та підвищення ефективності освітнього процесу, формування негативного ставлення до булінгу, захист психологічного здоров’я і соціального благополуччя усіх його учасників: здобувачів середньої освіти, педагогічних, працівників НВК.
1.3 Головними завданнями є ознайомлення здобувачів середньої освіти з поняттям булінгу, його видами та проявами; навчання конструктивним формам спілкування, поведінкових реакцій; зняття деструктивних елементів у поведінці; творче вирішення конфліктних ситуацій; усвідомлення і прийняття відмінностей; розвиток адекватного рівня самооцінки й самоконтролю; формування навичок саморегуляції, внутрішніх афективних процесів та емоційної адекватності у контактах студентів з навколишнім світом; підвищення рівня самосвідомості студентів, встановлення зв’язку із власним внутрішнім «я» та один з одним; вміння вільно виражати почуття.
1.4 Робота щодо протидії булінгу базується на ряді концептуальних положень Конституції України, законах України «Про освіту», «Про вищу освіту», наказів Міністерства освіти і науки України, Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству», Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)», рішень педагогічної ради НВК з урахуванням органічного взаємозв’язку процесу навчання та виховання.
2. Форми та ознаки булінгу
2.1 Виходячи із практичних спостережень, можна визначити наступні форми булінгу:
Фізичний булінг - умисні поштовхи, удари, стусани, побої нанесення інших тілесних ушкоджень, різного виду знущання, образливі жести або дії, пошкодження особистих речей та інші дії з майном (крадіжка, грабіж, ховання особистих речей жертви), фізичні приниження та ін.
Сексуальний булінг є підвидом фізичного та означає дії сексуального характеру. Його важко розпізнати, тому що жертва сексуального булінгу панічно боїться розповісти про це дорослим, замикається у собі, постійно плаче на самоті, категорично відмовляється надавати будь-яку інформацію, може вчиняти спроби суїциду.
Психологічний булінг - насильство, пов'язане з дією на психіку, що завдає психологічного травмування шляхом словесних образ або погроз, переслідування, залякування, якими навмисно заподіюється емоційна невпевненість жертви. До цієї форми можна віднести:
вербальний булінг: образливе ім'я, з яким постійно звертаються до жертви, обзивання, поширення образливих чуток, словесне приниження, бойкот та ігнорування, залякування, використання агресивних жестів та інтонацій голосу для примушування жертви до здійснення певних дій, систематичні кепкування з будь-якого приводу;
кібербулінг - новітній спосіб знущання з використанням електронних засобів комунікації, який включає: приниження та цькування за допомогою мобільних телефонів, гаджетів,Інтернету.
2.2 Типовими ознаками булінгу (цькування) є:
систематичність (повторюваність) діяння;
наявністьсторінкривдник(булер),потерпілий(жертвабулінгу), спостерігачі (занаявності);
дії або бездіяльність кривдника, наслідком яких є заподіяння психічної та/або фізичної шкоди, приниження, страх, тривога, підпорядкування потерпілого інтересам кривдника, та/або спричинення соціальної ізоляції потерпілого.
3. Основні напрямки та функції роботи спрямовані на протидію булінгу
3.1 Цькування дітей з боку однолітків, так званий булінг, сьогодні одна з найбільш поширених проблем освітніх організацій, яка істотно збільшує ризик суїциду серед молоді; призводить до ескалації агресії і насильства в колективі, зниження успішності, емоційних і невротичних проблем. Профілактика булінгупередбачає роботу за наступними напрямками:
ознайомлення викладацького складу з особливостями поширення масових негативних явищ серед здобувачів середньої освіти та загальноприйнятими у світі поняттями «булінг», «третирування», «цькування» з огляду на розуміння проблеми насильства над дітьми та його видами (висвітлення матеріалів на засіданнях методичних об’єднань, засіданнях Батьківської Ради, Ради НВК, педагогічних радах);
просвітницька робота фахівців соціально-психологічної служби серед молоді щодо попередження насильства з використанням основних форм просвітницької роботи, а саме: лекційної роботи, міні-лекцій, круглих столів, бесід, диспутів, годин відкритих думок, усних журналів, кінолекторіїв, організації конкурсів, фестивалів, акцій, створення клубів із правових знань, організації на базі навчального закладу консультативних пунктів, де всі учасники освітнього процесу можуть отримати консультації практичного психолога, соціального педагога, де можна провести зустрічі з працівниками правоохороннихорганів;
формування правосвідомості і правової поведінки студентів, відповідальності за своє життя, розвиток активності, самостійності, творчості здобувачів вищої освіти, створення умов для самореалізації особистості;
формування у викладачів та батьків навичок ідентифікації насильства як у своїй поведінці, так і в поведінці дітей з метою формування умінь  виокремлювати існуючу проблему;
створення в НВК умов недопущення булінгута відповідного середовища в освітній установі для профілактики та боротьби з негативними соціально- педагогічними наслідками цьогоявища;
зміцнення захисних сил особистості та організму в протистоянні цькуванню як для умовно здорових здобувачів освіти, так і для тих, які вже мають соматичну або психічнупатологію;
проведення бесід зі здобувачами освіти з метою профілактики булінгу, виступи провідних спеціалістів у системі профілактичної роботи щодо подолання різноманітних форм агресивної поведінки серед підлітків.
3.2 Основними функціями щодо протидії булінгу є:
• діагностика - соціальне і психологічне вивчення здобувачів освіти, викладачів і співробітників, груп і колективів, моніторинг соціальних процесів та

психічного розвитку окремих здобувачів освіти, визначення причин, що ускладнюють особистісний розвиток, навчання та взаємини в колективі;

• корекція - здійснення психолого-педагогічних заходів з метою усунення відхилень у психічному та особистісному розвиткові і поведінці, подолання різних форм девіантної поведінки (у разі недостатності психопрофілактичної роботи та за умови необхідності, своєчасності та ефективності застосування методів психокорекції та загальноїпсихотерапії).
• реабілітація - надання психолого-педагогічної і соціальної допомоги студентам, які перебувають у кризовій життєвій ситуації, з метою адаптації їх до умов навчання у академії та соціального середовища;
• профілактика - своєчасне попередження відхилень у психічному та особистісному розвиткові, міжособистісних стосунках, запобігання конфліктним ситуаціям в освітньому процесі, попередження наркоманії, алкоголізму, суїцидів, расової і соціальної нетерпимості, аморальному способу життя таін.;
• психологічна просвіта - підвищення психологічної культури всіх учасників освітнього процесу - здобувачів освіти, викладачів, співробітників.
3.3 Використовується потенціал навчальних предметів, які вивчаються в НВК. Це предмети, які присвячені: 1)здоров’ю, здоровому способу життя та фізичній культурі; 2)особистісному розвитку та плануванню кар’єри; 3)дослідженню сім’ї.
3.4 Використання методу кейс-стаді в цілях антибулінгової роботи. Наприклад, викладач пропонує здобувачам освіти кейси з випадками булінгу. Завдання полягає в тому, щоб студенти в групах написали кращу кінцівку наданих сценаріїв. Виконана робота оцінюється викладачем та однокласниками за такими критеріями: вираження емпатії до жертви булінгу у сценарії; запропоновані стратегії для реагування на інцидент; визначені ресурси для допомоги та підтримки особи; надання реалістичних стратегій для допомоги створити середовище, яке приймає та поважаєвідмінності.
3.5 Виховання учнівської молоді здійснюють відповідно до принципів науковості, системності, наступності, природовідповідностіта зв’язку з реальним життям.

 

4. Технології реагування працівників коледжі на виявлені або

встановлені факти булінгу

4.1 Якщо викладач або інший працівник закладу освіти став свідком булінгу, то він має повідомити директора або його звступниківнезалежно від того, чи поскаржилась йому  жертва булінгу чи ні.
4.2 Після отримання звернення дитини, відповідна особа або орган інформує директора НВК у письмовій формі про випадок булінгу.
4.3 Директор розглядає таке звернення та з’ясовує усі обставини булінгу. Надалі він скликає засідання комісії з розгляду випадків булінгу та окреслює подальші дії. Якщо комісія визнала, що це був булінг, а не одноразовий конфлікт, то очільник закладу зобов’язаний повідомити уповноважені підрозділи органів Національної поліції України та Службу у справах дітей.
4.4 До складу такої комісії можуть входити педагоги, психолог, соціальний педагог, батьки постраждалого та «булера», керівник закладу, заступники директора, викладач правознавства та інші  особи.
4.5 У разі якщо комісія не кваліфікує випадок як булінг, а постраждалий не згодний з цим, товін може одразу звернутись до органівНаціональної поліції

   України. Але за будь-якого рішення комісії керівник закладу забезпечує

    психологічну підтримку усім учасникам випадку.

4.6 У відповідності до вимог ст. 173-4 Кодексу України про адміністративні правопорушення штраф за цькування становить від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів, тобто від 850 до 1700 гривень або від 20 до 40 годин громадських робіт. Якщо булінг вчинено групою осіб або повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення, штраф буде більшим – від 100 до 200 мінімумів (1700 - 3400 гривень) – або громадські роботи на строк від 40 до 60 годин.
4.7 Неповідомлення керівником закладу освіти уповноваженим підрозділам органів Національної поліції України про випадки булінгу учасника освітнього процесу тягне за собою накладення штрафу від 50 до 100 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або виправні роботи на строк до 1 місяця з відрахуванням до 20 відсотків заробітку.

 

                                                                                                    Додаток 

    ПЕРЕЛІК НОРМАТИВНО-ПРАВОВИХАКТІВ ЩО

  РЕГУЛЮЮТЬ ПИТАННЯ ЩОДО ПРОТИДІЇ БУЛІНГУ

 

1. КонституціяУкраїни
2. Закон України «Про освіту»
3. Закон «Про вищу освіту»
4. Закон України від 18.12.2018 р № 2657-VIII«Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо протидії булінгу (цькуванню)»
5. Конвенція ООН про права дитини (ратифіковано 27 лютого 1991 року).
6. Конвенція про заборону та негайні заходи щодо ліквідації найгірших форм дитячої праці № 182 Міжнародної організації праці (ратифіковано 5 жовтня 2000 року).
7. Конвенція Ради Європи про захист дітей від сексуальної експлуатації та сексуального насильства (ратифіковано 20 червня 2012 року).
8. Рекомендація СМ/Rес (2009) 10 Комітету міністрів Ради Європи про викоренення всіх форм насильства щодо дітей.
9. Сімейний Кодекс України.
10. Кримінальний процесуальний Кодекс України.
11. Кримінально-виконавчий Кодекс України.
12. Кодекс України про адміністративніправопорушення.
13. Закон України від 24 січня 1995 року №20/95 — ВР «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» (зі змінами)
14. Закон України від 26 квітня 2001 року № 2402-III «Про охорону дитинства» (зі змінами).
15. Закон України від 7 грудня 2017 року №2229-VIII «Про запобігання та протидію домашньомунасильству.
16. Спільний наказ Міністерства соціальної політики України, Міністерства внутрішніх справ України, Міністерства освіти і науки України,Міністерства охорони здоров’я України від 19серпня 2014 року

№564/836/945/577 «Про затвердження Порядку розгляду звернень та повідомлень з приводу жорстокого поводження з дітьми або загрози його вчинення», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 10 вересня 2014 року за № 1105/25882.

17. Спільний наказ Міністерства України у справах сім’ї, молоді та спорту, Міністерствавнутрішніх справ України від 7 вересня 2009 року
№3131/386 «Про затвердження Інструкції щодо порядку взаємодії структурних підрозділів, відповідальних за реалізацію державної політики щодо попередження насильства в сім’ї, служб у справах дітей, центрів соціальних служб для сім’ї, дітей і молоді та відповідних підрозділів органів внутрішніх справ з питань здійснення заходів з попередження насильства в сім’ї».
18. Лист Міністерства освіти і науки України 18.05.2018 № 1/11-5480

«Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству». 1C38693B-DBF3-484E-9067-9885CDF21580.png


ABA3B6D7-82E9-49E4-8FEC-DDF4C6D64781.png

Screenshot_20190415-172534.png

Screenshot_20190306-105050.png

Screenshot_20190306-105101.png


Screenshot_20190306-105118.png

Screenshot_20190306-105125.png

Screenshot_20190306-105132.png

НВК “ШКОЛА I-II СТУПЕНІВ – ЛІЦЕЙ №38 ІМ. В.М. МОЛЧАНОВА ШЕВЧЕНКІВСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА” за рахунок бюджетних коштів отримала наступні товари та послуги на 01.12.2017 року.

НАКАЗ

№ 930 від 03.10.2017

Про прозорість та відкритість
діяльності закладів освіти

Відповідно до ст.ст. 26, 30, 78, 79 Закону України «Про освіту» від 05.09.2017, з метою забезпечення прозорості та інформаційної відкритості діяльності закладів освіти

НАКАЗУЮ:

1 .Начальникам управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій, керівникам закладів освіти комунальної власності територіальної громади міста Києва забезпечити:

1.1. Функціонування внутрішньої системи забезпечення якості освіти.

1.2. Умови для здійснення дієвого та відкритого громадського контролю за діяльністю закладу освіти.

1.3. Формування відкритих та загальнодоступних ресурсів з інформацією про свою діяльність та оприлюднення такої інформації.

1.4. Оприлюднення на своїх веб-сайтах інформації щодо:

1.4.1. Кошторисів доходів та видатків на відповідний рік, щорічно до 1 лютого.

1.4.2. Фінансових звітів про надходження та використання всіх отриманих коштів у звітному році.

1.4.3. Інформацію про перелік товарів, робіт і послуг, отриманих як благодійна допомога, із зазначенням їх вартості, а також про кошти, отримані з інших джерел, не заборонених законодавством.

1.4.4. Інформацію про стан виконання бюджету у розрізі статей доходів і видатків, не пізніше 1 березня року, що настає за звітним роком.

1.5. Щоквартальне оновлення інформації, зазначеної у пп.1.4.2, 1.4.3 цього наказу, розділів онлайн-ресурсу «Освітня карта Києва» щодо прогнозних показників запланованих коштів на бюджетний рік по кожному навчальному закладу та фактично використані кошти.

2. Категорично заборонити збір готівкових коштів, учасниками освітнього процесу та працівниками закладів освіти міста Києва на території навчальних закладів.

3. Начальникам управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій:

3.1. Провести навчання керівників закладів освіти з питань складання бюджету закладу.

3.2. Заборонити педагогічним працівникам розповсюдження на території навчальних закладів фінансових документів благодійних фондів серед батьків здобувачів освіти.

4. Комунальному некомерційному підприємству виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) «Освітня агенція міста Києва» (Лолашвілі Б.Г.) до 20.12.2017 року внести зміни до онлайн- ресурсу «Освітня карта Києва» щодо:

4.1. Показників забезпечення якості освіти.

4.2. Аналізу використання бюджетних коштів навчальними закладами за відповідний період.

5. Платні освітні та інші послуги надавати відповідно до вимог п. З ст. 78 Закону України «Про освіту».

6. Покласти персональну відповідальність за вчинення протиправних дій щодо збору коштів у закладах освіти комунальної власності територіальної громади міста Києва, приховування інформації про надходження та використання всіх отриманих коштів, за своєчасність та достовірність надання інформації розміщеної, на онлайн- ресурсі «Освітня карта Києва» на начальників управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій та керівників закладів освіти.

7. Накази Департаменту освіти і науки, молоді та спорту виконавчого органу Київської міської ради ( Київської міської державної адміністрації) від 07.06.2013 №518 «Про звітування керівників навчальних закладів м.Києва про використання благодійних та спонсорських внесків», від 17.10.2013 № 791 «Про дотримання навчальними закладами міста Києва законодавства при надходженні позабюджетних коштів», від 10.03.2015 № 145к «Про попередження порушень законодавства в організації діяльності дошкільних навчальних закладів та їх взаємодії з суб'єктами господарської діяльності при наданні додаткових освітніх послуг», від 01.03.2016 № 138к «Про дотримання вимог законодавства України щодо доступності та безоплатності освіти» вважати такими, що втратили чинність.

8. Контроль за виконанням цього наказу покласти на начальників управлінь освіти районних в місті Києві державних адміністрацій та керівників закладів освіти.

Директор Департаменту О.Фіданян


Відповідно до статей 28 та 70 Закону України «Про освіту» , на виконання наказу Департаменту освіти і науки , молоді та спорту від 25.01.2016 №43 к «Про дотримання педагогічної етики працівниками навчальних закладів міста Києва», враховуючи наказ Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради(Київської міської державної адміністрації) від 04.08.2008 №226 «Про систематизацію наказів за період з 01.01.1992 по 31.12.2007 року »,з метою уникнення можливої дискримінації здобувачів освіти та вирішення організаційних питань щодо використання учнями середніх закладів м. Києва шкільної форми

НАКАЗУЮ:

1.Врахувати,що накази Головного управління освіти Київської міської державної адміністрації від 04.05.200 №96 «Про стан виконання Указу Президента України від 12.06.1996 р.№417 «Про шкільну форму для учнів середніх закладів освіти» та Головного управління освіти і науки виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 03.06.2004 №189 «Про шкільну форму» втратили чинність у 2008 році.»

2.Директорам середніх закладів освіти комунальної власності територіальної громади м. Києва:

2.1. До 01.12.2017 року провести обговорення питання доцільності використання здобувачами освіти шкільної форми з представниками органів самоврядування закладу освіти.

2.2. З урахуванням пропозицій та рішень органів самоврядування закладів освіти щодо використання здобувачами освіти шкільної форми ,уразі необхідності підготувати відповідні зміни до статутних документів закладів освіти.

3.Педагогічним працівникам закладів освіти не допускати випадків порушення етики спілкування з учасниками освітнього процесу щодо використання шкільної форми здобувачами освіти.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Директор Департаменту О. Фідаян